Saturday, March 03, 2007

Blogger 介紹

今日加入兩條links, 有質素的blogger!

投資無限
- Good buy & hold strategy

投資日記
- Smart guy knows how to make use of efficient leverage
- Good personalty
- High IQ with good investment EQ

41 comments:

變幻原是永恒 said...

嘿嘿, 終於被你發現呢兩個blog了.

Wing said...

25 歲有咁的資產, 仲要係由無到有, 難得EQ 同人品都好。

阿爾伯特 said...

25 歲有咁的資產--> 所指投資日記(火燎森)?

個位兄台坐擁成一千萬港元資產!!

Unknown said...

我覺得依班人好似勁勇, 借 credit card/ loan/借糧炒股, 我自己唔會做得出, 亦唔會學得到...

albert 兄在那版看到個位人兄坐擁一千萬資產?

阿爾伯特 said...

http://hk.myblog.yahoo.com/raymond-warrenbuffett/article?mid=2379

如果說陳兄是"財閥",個位仁兄應是"油王",一半資產是中石油(857)!

Eric兄自己有冇Blog??

變幻原是永恒 said...

就係因為火兄太勇啦, 所以唔將佢放在blog的link. 孖展的運用方法, 鄧兄在炒股十八年中有詳細介紹.

03-5年我全部資金都係放在中石油身上的. 05-06年初, 單一中人壽^^

變幻原是永恒 said...

市場先生先係金融財閥, 全是金融股.
我的組合裡面只係60%金融而已 ~.^

Wing兄今日詳細再看一次中石油和中石化, 如果中國放寬油價的限制, 可能都係中石油好的. 857的練油收入同386都係一樣的.

Unknown said...

自己冇咩興趣, 又冇咩見識, D 同事成日話我, 車又冇興趣, photo 又冇興趣 (其實放工後每日對住份信報,書,同股票都冇其他其他時間啦), 所以冇寫 blog...

阿爾伯特 said...

咁Eric兄大可寫下其他.....如男女關係、電影、書書、或自身感受.....


陳兄:

如果中國放寬油價的限制, 可能都係中石油好的 ---> 好似#386的"練油(Refinery)收入"比重較高......另外,依家#386的練油業務蝕緊錢 ---> "Potential Turnaround"

如果博,我會Prefer#386......

變幻原是永恒 said...

練油兩者差不多丫, 都係4000多億, 兩者都係蝕緊錢,不過386係分銷度賺的錢不多, 呢Part佔386的業務好大近40%. 唔知放限制後呢Part會唔會賺好大呢^^

Wing said...

首選當然係386!

1) 恆指成份股, 更有代表性
2) 煉油業務比重"相對"較大
3) 受油價影響"相對"較低
4) 較大的增張空間
5) 相對857, 基金的比重仍有上升空間

阿爾伯特 said...

仲有一樣...落番$6.03,上升空間更大!

Wing兄果然高手!

Wing said...

財富超越市場先生及火燎森, 才算高手...

恆指成份股, 如果只選一隻, 必定係386!

變幻原是永恒 said...

Wing兄,

練油應該差不多者, 兩者都係蝕緊錢.....主要分別係中石油原油開發多些, 中石化係石油銷售方面多好大, 佔左60%以上的市場, 如果開放限制的話, 銷售提高, 呢方面的利益真係難以想像, 10%就多400多億~~練油+銷售一共多800億. 中石油只會多400億. IC啦

Wing said...

成品油新機制出台後, 煉油業務立即變成現金牛, 不論賺幾多...估值必須重估!

對於油價, 我本來一向唔估佢的上落, 但今次由50 彈上60 而油股全無動靜, 加上航空股仍在高位....股市本來就係反映末來!

根據以往經驗, 我認為油價未來向下的機會頗大...

阿爾伯特 said...

油價未來向下的機會頗大 --> 有趣!

若然是對,可掃國泰及個別航運股!

變幻原是永恒 said...

火兄聽聞自己係老闆來的~~~~, 咁樣比法好辛苦. 嘿嘿, 這星期等我寫翻篇中石化 VS 中石油先

Wing said...

Abert,

由於07, 08年有大量新船下水, 加上中國的出口會放緩及美國經濟的風險, 我對航運股十分有保留。較可取的是中海(1138)。

國泰不俗, 但現價唔平!

雖然歷史數據好差, 但反而對南航有興趣。

陳兄,

同佢地比較, 一d 都唔辛苦, 仲好有motivation...

阿爾伯特 said...

Wing兄:

美國經濟放緩,但不至於大衰退,而市場早已Reflect左

但不能忽視往歐航線的"運費加價",因經濟不俗。其實06年尾及07年頭不少航線巳加價.....

另外,油價不升已經幾好; 如果下跌的話.....

國泰要計埋"KA Synergy"及未來大陸增長....落番$17-$18...咪話唔正

變幻原是永恒 said...

今日帳面損失真係大~~~~

阿爾伯特 said...

幸好小弟大陸股不多.....等多一陣就可重新"佈陣"...

Unknown said...

albert 兄, 可唔可以講下有那種或那幾種陣法, 小弟想學下野...當然天機依 D 野,唔講亦冇問題...

陳兄,我都唔見好多呀...之前賺嘅好似一野嘔反哂出o黎...

變幻原是永恒 said...

我估albert公子想買多的大陸股 ^________^, 嘿嘿我手上的大陸股都係極低價買的, 招商平均11.x. 仲有賺~~~~~~

Unknown said...

BTW, 睇日元好似拆倉拆到都差唔多...大家點睇?

變幻原是永恒 said...

四叔話18000點就係入市的時機 ^_^.
我信佢架 ^_^, 我更信手上股票的管理層.

Wing said...

折完倉, 可能又起一個更大的倉...

日圓平, 人仔要升值, 歐美等外幣仲有息差...呢d 都係鐵一般的事實

HS said...

==> 個位兄台坐擁成一千萬港元資產!!

Albert兄, 正確來說,是「控制」一千萬港元資產。 他有做按揭的,但,當然很勵害。

他比市場先生更專注;比鄧小閑兄更勇於投入風險管理;

個人想法是:部份處理方式可取,要小心比對自已各方面的條件,才好跟進他的方法。
我參考了他的方法,將持股數目減少到3隻,集中資源在研究單一公司上。

Wing said...

3 隻股票太少啦

選得好就係, 選得唔好都幾係野...

5, 11, 945 hold住過去兩年真係勁勁勁跑輸大市

阿爾伯特 said...

贊同,至少投資落四至五個Sectors,並且其中有部份投資落"高增長市場"....風險取向或投資法門則另一個學問

閒閒地都可能有7至12隻股票.....

變幻原是永恒 said...

最好應該係5-10隻. 錢少就5隻, 錢多就10隻~

HS said...

我最喜歡試....所以每份工都做唔長

選了三隻,175+408+1225,全部工業股。
今天剛好打回原型,7月1日檢討結果。

其實是錢少....

變幻原是永恒 said...

全部工業股....good luck with u.

Wing said...

408 高質工業股
1225 都ok
175 就不如1114 及489 啦....但爆炸力會大d 概!

如只選三隻, 咁的組合....我覺得麻麻

HS said...

yes, 需要點幸運。
最主要是錢少。

如果有市場先生一半身家,我當然會分散投資。錢太少,分散亦無用。還是努力找尋公司資料,用資訊來減少風險。

408,不用介紹,Wing/chiyu講好耐。
1225,業績反彈,0.90橫行幾個月,老總對小股東不差。
175,Cory有輕輕帶過,這幾天再找資料,2006/7年、應該可以。不過,好似...一係好勁、一係PK,所以都有所保留。

Wing said...

如果鐘意車呢個sector, 1114 應該有大大利好消息跟尾

489 則穩陣得黎, 睇到有20-30%回報

咁的市, 錢少更加唔應該玩工業股...幾時先可以炒到變多錢先?!

變幻原是永恒 said...

投資第一樣野避免風險-.- 財不入急門.
我會建議你趁機入招行,中石化和東風.

阿爾伯特 said...

#408 + #1225 + #175

Wah......如果呢種"級數"既公司,至少要買十隻(並且幾個唔同Sector)先得; 同埋唔好則重"工業"股 ----> 一個油價暴升,或原材料價格大幅上漲,已經無險可守。(05年已是一個好例子)

如Wing兄說,只有#408較為強。但是,呢種二線工業股,並不能駕御大環境。逆境時都係難免"挨打"。

另外兩隻,更不用多說......

怪不得"朗軒老豆"咁驚用"Margin"啦.....如果Portfolio中有不少"強勢藍籌",舉一點債(Interest Rate不太高時)亦不成太大問題 (參巧陳兄組合)

HS said...

先多謝各位,會研究重整組合。

業績期後,都有打算轉入部份招行及一隻受惠城市發展企業。

招行:我國內戶口用招行,我大部份供應商都有招行戶口,它的網上銀行很好用。

中石化:正在想,那些公司最先受惠。汽車、公路、還是汽油供應。
國內汽車公司,原來GP很低,競爭過度。
汽油供應,國家政策相關,正如Wing所說,如落實改革方案,中石化會最受惠,循環消費,年年賺錢,穩定收益,最大變素是國策。
公路,相對地競爭少,有地區優勢,受惠汽車公司的競爭。

Wing said...

我唔會當國策係變數, 反而當係機遇...
只要睇通個大勢, 咩國策都會係意料之內...

中短線1114 應該會表現好...

長線當然386, 我對公路股麻麻...

火燎森 said...

各位好,
多謝各位對我的器重, 其實我个方法只係其中一个建立資產方法
我相信唔同人會有自己一套可行辦法

而我亦只係巴菲特其中一个追隨者
世上眾多投資者只有巴菲特才值得研究學習, 各位請繼續努力, 07年一本萬利

火燎森

變幻原是永恒 said...

大家都係集思廣益 ^_^

##HIDEME##