Wednesday, January 03, 2007

瘋狂

最近聽好多瘋狂的唱好言論, 個個都睇好金融、保險、地產.....個個都大條道理去唱好, 聽到好厭, 好嘔心的感覺

我唔打算唱好or唱淡, 但現價我係唔會買中資金融及保險的

招銀(3968)我會長楂, 因為佢係中國最好的商業銀行, 其他銀行,除左網絡大之外, 管理實力及顧客的忠誠度都唔夠班!

d 錢咁易搵, 係咪有少少問題呢?! 通常最後8成的人都會輸錢, 點先可以避免做果八成呢?

答案係保持清晰的思想, 遠離群眾...

8 comments:

阿爾伯特 said...

小弟較prefer將這兩間"中型銀行(Joint Stock Commercial Banks)"和"四大(Big Four)"分開兩個Classes。

不得不提,1個月前當交行還是$7.0左右,實在有一個Valuation Bargain機會(i.e.同招行比,並不是同四大比)。但到現在,招行(3968)與交行(3328)的估值相若。

Wing said...

數係咁計, 但我的valuation model會傾向比招銀一個20-30% 的premium。

我認為交銀現價太貴, 我已儲左d 交銀put 6151, 蝕晒亦唔怕, 預左!

Cory said...

坦白而言, 我自己真係無錢賺, 只係將過往蝕既平手....... 我幫女友既portfolio 賺左接近3倍.

阿Wing, 言論作嘔係事實ga la, 但係市場就係咁, 五銀三保係咪貴, 我同你心中都有個數, 睇下你係為左賺錢定證明自己既能力, 我真係純粹為左賺錢, 因為依家呢D 機會唔係經常有, 總之遠離群眾一定係寂寞, 但必須要小心行事.

Cory said...

關於五銀, 我自己只係抱住當年日圓升值既情況去持有, 招行初頭我都好睇好, 但係定位方面, 好似唔知點咁, 佢發大量既信用卡, 令致比人投訴, 又實在太多idle card...... 當然我同意佢地既管理層係比較優秀, 但我對大陸銀行業既信心真係無.

Wing said...

"純粹為左賺錢"?!
"定位方面, 好似唔知點咁"?!
"太多idle card"?!

恕我直接d, 似乎係你的定位有問題...

Cory said...

表達能力真差....... 哈哈, anyway 我係你身上學左好多野......

阿爾伯特 said...

To Cory:

"我幫女友既portfolio 賺左接近3倍."

如果我係你女朋友,一定嫁給你..haha....可惜我是男兒身,而只對女仕有興趣。



To Wing:

係呀,ICBC、BoCom及CMB估值不吸引。有不少亞洲業務的渣打(2888),現在可能遠較吸引。ICBC直頭Crazy,全球第二大銀行,但欠奉世界級Corporate Governance、Vision及執行力......No eye see

我都會略為信CMB多點兒,人家自己搞掂NPL問題; 不過Bocom的企業質素應比"四大"為佳。

現市況都係"閉關修行"較明智,R&D定未來之"競爭優勢",以保未來Profit。

變幻原是永恒 said...

呵呵, 我都係招商銀行的支持者, 基本上係不會出售的, 高沽低買, 我無咁架功力, 上年想高沽低買中人壽結果出事.....=.=

##HIDEME##