Sunday, January 21, 2007

創業

今日睇左幾個Ebayer創業的blog:

亞賤開廠血淚史

未知成唔成功的創業人 Blog

Candy 的網上拍賣手記

睇見人地一年150萬美金的營業額...但背後要付出好多好多...

我知道自己唔係打工的材料, 突然間又燃起我的創業夢...但最後都係放棄

呢個由發夢到放棄的過程, 每半年左右就會出現一次, 每次結果一樣, 但keep 住重複又重複

目前, 投資就係我的生意, 6年以黎, 我都睇唔到任何生意的回報比投資更好

近期冇左寫blog的動力,我開始明白為何真正的高手唔會開blog

終有一日呢個blog都會摺埋...

3 comments:

goalgoal said...

wing兄
小弟跟很多打工幾年的朋友一樣, 不時諗住創業,但因為各種原因而放棄....

講開又講, 依家blog界高手己經買少見少, 唔好咁快停寫住呀, 仲有好多topic想同你分享架! (其實係學下野先真)

Anonymous said...

wing hing,

please continue as your blog is one of the few which has real substance, not newspaper b.s. type. nowadays everyone calls himself an expert but time will prove who really has the quality (or capital) to last.

if you have time you can visit my blog (i started last mth)
abaci-investing.blogspot.com

i'd appreciate comments from another highhand.

變幻原是永恒 said...

嘿嘿, 我依家都創左業不過係part time方式去做, 試下個business model得唔得.

Blog都不需要成日寫架...有Idea先寫lor

##HIDEME##