Sunday, February 25, 2007

安瑞科 (3899)

再黎一隻裝備/設備股...

燃氣公司受制於天然氣的出廠價格上漲但成本無法完全轉嫁客戶, 以及管道接駁費會被慢慢取消。但設備股則可完全捕捉整個行業的景氣, 品種稀有。

安瑞科係行內數一數二, 有大股東--新奧燃氣作支持, 加上國策亦有利, 近期成交上升, 06-08年複合增張率達40%, 現價PE 20左右, 被低估!

成交疏落的冷門基金股, 可以一鳴驚人, 目標價7.0 以上

風險:
1) 成交細
2) 上市期短
3) 民企的本質
4) 母公司之間的關連交易
5) 較低透明度

利益申報: 本人已持有, 成本價$4.75

5 comments:

變幻原是永恒 said...

咪玩啦, 點解大家選股咁得似的~~~呢隻都係我投機組合裡面, 我係4.5買的

gaubinfor said...

依稀記得有只燃氣相關概念股是以 "介紹" 形式先上創業板再靜雞雞轉主板, 是否這一隻 ?

若是就太好了, 街貨不會分散

Wing said...

陳兄:
你個價靚D, 但我相信我買得多D

for兄:
正是此股, 主要股東係基金及PI, 街貨好少!

上市後1.X 買, 2.X 沽, 賺左50% 就走左, 當初太短視, 但當時的估值水平唔同依家就真!

變幻原是永恒 said...

就係這一隻, 我就係果時買的, 唯一的問題係客戶太依賴母公司新奧~~所以都係投機之選

變幻原是永恒 said...

wing兄
呵呵, 我只係得一手而已~~

##HIDEME##