Monday, May 28, 2007

技術分析

今日講下技術分析

我曾經都迷信過技術分析,由最簡單的移動平均線到神秘的江恩理論, 咩都學過, 咩都試過....結論係只可用黎參考, 不可盲目用以選股, 更要用"心"去解讀及領會不同型態的意義

所以我唔鼓勵用技術分析選股!! 否則所有圖表派已經發左達, 唔使出書教人, 唔使做啦...

唔鼓勵用唔代表可以唔使學, 唔使識...因為如果"領會"到其中的秘訣, 仍然有參考價值!

但有幾種較可信及常用的係:

1) 睇阻力及支持位
2) 頭肩底/頭肩頂
3) 雙/三頂/底
4) 單日轉向/穿頭破腳/穿腳破頭

MACD 及RSI 只可以輔助,不可盡信,因為超買完可以更超買, 超賣完可以更超賣

我再講東機(1072), 已經會變成BIAS...大家參考就算, 唔好介意

週五出現"穿腳破頭"的利好型態, 係買入的信訊號, 但此股一向成交唔穩定, 差價大, 少散戶參與, 可信性再低一D, 但我仍然會加碼, 目標價$40 以上

中新(563)突破阻力...量度升幅$1.7, 見大行主動買盤強勁, 盤路利好

中糧(606)找到底位後, 已重新展開升浪, 如穩守6.5, 應該可以試7.0

神華(1088)理論上已突破阻力...睇$24-25

3 comments:

會計仔 said...

唉...紙始終包不住火

變幻原是永恒 said...

會計兄, 你的意思係?

Unknown said...

我對技術分析一竅不通,可否以技術分析的角度幫我分析下#81 Shell Electric有冇空間再升?($2.6買左少少)
我相信以基本分析角度隻野應該馬上沽出。

##HIDEME##