Wednesday, May 09, 2007

Update

原來好多人都等緊我Update...

東方電機(1072)
冇分長or短線, 總之現時電力設備股中的首選, 6月先會有收購的審查結果, 目標價最少$40, 樂觀的重估可值$50, 我唔似市場先咁有耐性, 詳細的資料我唔會再重覆

神華(1088)
入MSCI環球指數, 一定會有動力, A+H 概念, 整體上市概念, 母公司注資及收購清單已經制定好, 神華要當能源股睇, 唔可以睇成純煤炭股, 而且應該享有溢價

招行(3968)
幸好於18.7再度增持, 核心兢爭力不用再講, 核心投資的必選

中新(563)
完全被市場忽略, 土地儲備一千萬平方米, 比龍頭中國海外還多, 且地點不差, 二線城市的升值潛力強勁, 近日主席積極增持, 房地產股的黑馬

昆機(300)
前景非常秀麗, TOP DOWN 機械股的首選, 政策, 行業都處於不敗之地, 目標價$12.0

3 comments:

會計仔 said...

please check mail.幫個忙la.

Btw, 我係library 見到non-ferrous industry 既producer price 升左廿幾個%, 一般都係幾個%, 我果時同你講的cost effect 來了, 鋅冶煉係國家重治的耗能產業之一,除了我當時講的差別電, 遲d 仲會有差別水、氣等。

株台火炬07Q1 低過06Q4, 今年冇預增.

Unknown said...

Hello Wing:

Do you have any comment on #2355? Any target price? Thanks.

Regards,
yy

Wing said...

Sorry, no comment.

##HIDEME##