Saturday, September 01, 2007

重整投資組合

一半資產以收息及自然增張為主, 攻守皆可, 另一部份以中資股為主...

1) 偉易達 (303) - 7% 股息, 被低估
2) 六福 (590) - 5% 股息, 國內業務會帶動增張
3) 招行 (3968) - 核心股, 十年內繼續搶4大銀行的生意
4) 神華 (1088) - 等發A股, 等收購, 等注資....
5) 濰柴 (2338) - 行業龍頭, 越做越好, 亦可以捕捉國產機械工程車的強勁週期, 再等"重汽集團"IPO
6) 碧桂園 (2007) - 剛入MSCI 國際及環球增張指數......順勢而行
7) 渣打 (2888) - 被低估, 等收購....
8) YGE - 母公司股權易手, 軍工背景下, 前景更佳...

Watch List:
1) 互太 (1382)
2) 交大昆機 (300)
3) 雨潤 (1068)
4) 鞍鋼 (347)
5) 深高速 (548)
6) 上實 (363)

39 comments:

Sam said...

Hi Wing,
想請問下你對林業有咩睇法,前景好唔好?
你有無睇過 269, 910, 3938?

Thanks
Sam

Wing said...

唔識睇, 亦信唔過...唔會投資, 除非有非常可靠的管理層!

Sam said...

Wing,
Thanks for your comment a lot.
Besides, did you sold all 2343 also?

Wing said...

都清左倉, 雖然Dry Bulk Rate 仲係高位, DRYS 亦倉新高, 但管理層減持, 我睇唔通, 亦冇信心持有...

Sam said...

Wing,
One more question. How do you define a corp have good management or not?

Thanks

Wing said...

要長期觀察架喎, 最重要係為小股東著想...

Sam said...

Got it. Many Thx.

KY said...

請問對#300的中期業績有何看法?

另全球航運需求量強勁,料可持續多一兩年,
可否考慮#316、#1138、或#2866?

紅猴 said...

Wing,

最近很少Update你的Blog,我也經常Visit看看有什麼Insight!

300在Watch List,你是否已沽了你的持貨?中期業績幾好,看來還有得上。怎?

比較奇怪你會買入碧桂園(2007),為什麼看好,是否純順勢而行?

Redmonkey

Wing said...

航運股唔係話唔好...只係太過週期性, 我唔夠膽去KEEP...

300 長期睇好, 行業週期可以維持最少5年高增張, 5年後仍保持一定增張...

我係20蚊先行沽貨, 每逄急跌都會補番, 今次希望15-16 再補貨...

今年內的目標係20, 中長線應該可高達30...

點解買2007?....下星期, 你自然會明白...完全係順勢而行!

近期少寫, 因為上落太大, 無謂比建議...

Jessica said...

1088 個 PEG 有點高, 不知你有何看法? 會是長期持有的對象嗎?

紅猴 said...

Wing,

先前低估了300而於$12過早沽出,所以很佩服你的眼光!之後曾有數次想買入,但當天總是大升,無奈!

大跌後我亦於九個幾、十個幾及十一個幾買了三次碧桂園 (2007),中國地產股算最強勢一隻,承你貴言!

Redmonkey

bert said...

Hi Wing,
What is your target for 303 and resonable price for 303@ 40X earnings? Also, any comments for 280, seems like undervalue?
Bert

Wing said...

Jessica,

以前冇人用PGE, 依家個個開口埋口PEG, PEG 唔係亂咁用...神華的前景關鍵在於注資/收購咩資產, 咩價錢, 仲有發完A股後的藍籌地位...我暫時係中長線, 但如果太貴或者所有利好因素已在股價反映時, 我仍然會沽出...

Bert,

303 最少都值$70-80, 唔明咩40X...PE?
如果PE 40倍...咪過$200?!

工業股加上較低的增張, 冇乜可能去到40倍PE, 除非V-SMILE 比MATTEL 用高價收購啦...

Under-valuded 又係唔可以亂用...呢個世界大把under-valuded...但佢地係被低估得有道理, 唔算"錯價"股

280 除左手上的港交所股份, 其他一無是處, 除非佢肯一次過以實物分派比股東...即係好似美麗寶分派百麗咁...

bert said...

Wing,

Quoted from Hyper hobby on 23/8/2007 :Agree on Vtech (303). It is now @ around HKD 57 with PE only 9.7 and Div 10%. From last report, the growth is over 40% which make Vtech is really a big bargain at current price.

Might be I mix up and not clear the EPS growth and stock price. I make the statement at 40X meaning 4o times earning. That's why i asked whether Vtech will or will not be traded at that high PE.

Since i am a new learner for investment, that's why my concept of valuation of stock price is incorrect.Thanks for sharing your opinion and input.
Bert

Jessica said...

謝謝 Wing 兄不吝賜教, 咁我問多兩個蠢問題:

1. non-商品煤即是去左邊? 自己電廠用?
2. 煤路港電再加埋油, 會否雜了點? 有冇介心?

Wing said...

Jessica,

1) 所有並非用商品形式銷售(Commercial Sales) 的煤, 自己電廠算唔算都好難講,唔係好識...

2) 睇你點樣把神華定位...如果你要純煤炭開採商, 咁當然雜, 但如果係一間煤炭一体化的能源企業, 其實際咁先算合理...可能未來有機會分柝煤炭的鐵路運輸的機會, 不過會產生大量關連交易的問題...唔容易解決!

Unknown said...

Wing,

#303 有一樣我覺少少怪.
唔知你典睇.
佢的 派息比率 104.54 % .
派咁高息... 對operation 有幫助嗎 ?
thanks!

yogie said...

Wing 兄,
What is your target entry price for 347, 363 and 1068 ? Thank you.

Wing said...

303 係上年30週年, 派多左特別股息ONLY, 經常性派息比率係60%左右

而且公司係淨現金公司, 又冇大的資本開資, 零負債....冇咩壞影响, 唔派出黎, 反而會拉低個ROE

347 要睇合拼

363 要睇注資及重組

1068 要睇成本

冇目標價...

Unknown said...

再問 #303:
明白派息原因, 但有錢唔拿來搵錢, 好似恆生咁派晒會否唔夠進取呀 ?

因好少見你選冇咁進取的股.
多數你選的都係借錢搵錢的, 就正如你的 margin 戶口一樣 :p

Wing said...

冇資金需要, 唔派出去, 留係度有咩用?
又唔係全部派晒, 佢手頭仲有現金架麻, 而且每年都有強勁的現金流作補充...

我的確冇以前咁進取...

會計仔 said...

2338 Morgan Stanley 睇$35, 你點睇?

香港 (XFN-ASIA) - 摩根士丹利發表報告表示, 濰柴動力(2338.HK)上半年純利升1.9倍, 高於該行原先預期, 雖料強勁表現會延至下半年, 但08年因歐型三期標準實施後, 料盈利將現倒退, 維持「減持」投資評級。 該行表示, 濰柴動力15噸以上重卡車銷售, 上半年升1.1倍, 因內地公路改以按噸收, 令高燃料效益的重卡車受市場歡迎, 其二是歐型三期標準於08年實施催化預售情況, 兼且內地強勁基建投資及物流需要, 料該公司今年純利可持續強勁增長, 達1.49倍, 但08年將按年放緩。 大摩將濰柴動力預期07年、08年及09年的每股盈利預測, 由原來1.56、1.72及1.94人民幣, 調高至3.70、2.71及3.12人民幣。該股目標價, 亦由原來20.32港元上調至35.42港元。 twl/ec AFN

Wing said...

完全唔合理!

行業龍頭, 增張率咁好, 只值09年11.35 PE?!

睇少左佢可以PROXY 所有國產機械工程車的好處, 亦睇少左湘火炬在變速器市場的龍頭地位...

起碼會見70-80

等埋重汽IPO 仲正...60 以下我會增持!

火火火人 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
VV founder said...

Hi,你好!

MS對濰柴的報告不嬲都唔係好全面,我通常看過就算,舉例講,就算不計它擁有湘火炬旗下陜气和法士特的强勁盈利和增長能力,單是以下兩點巳經好有可能'左右大局'了.但會計仔貼的MS報告好似沒有詳述...

1.譚旭光表示,期望將12升大功率發動機產能,將其銷售額於三年內提高至佔發動機總量50%,現時只約佔5%,希望全年可達致10%。
(*據統計,目前國內重型汽車的保有量已經超過160萬輛,但中國重型汽車使用12升以上排量、達到380馬力以上的柴油發動機,全部被國外品牌所壟斷.)

2.另外,他又表示,希望於三至五年內將出口業務提升,至佔主要業務營業額比重至20%.

$60的確可考慮,但不排除它有機會大平賣,因為它的波幅以往都好大.

Red bababa said...

我知道你的 blog 一斷時間了,我search 濰柴時找到你的 blog。
我係 value-investment 的 welldone。如果你有睇開,應該知道我現時的組合主力只有三間公司: 招行,濰柴,恆安。招行和恆安都是非常低價時買入。
估不到你的組合和我組合會有兩間相同,我所知你已持有招行和濰柴都很久了。大家眼光算得上很接近。我想知你這幾年投資增長有幾多? 我先講我的,我三年半增長了8倍。我估你應該唔少。
有興趣交流 send email 給我: schoischoi@hotmail.com

Wing said...

濰柴係近期先買入, 恆安一值有留意, 但未有買入, 你的成績非常好!

增張幾多並不重要, 最重要係方法正確, 我對過去的增張非常滿意!

Kendrick Chan said...

2338 係一隻好麻煩既股票 , 週期性波動太大 . 因為一些國策如超載 , 歐三 , 客戶會一窩蜂買重卡 , 咁之後就會行衰運成年 . 07 頭半年係重卡既高峰期 , 之後會點真係好難睇 ... 而且內部又混亂 , 陝西重汽遲遲未能整合 , 中重汽又從後追趕 ...

Wing said...

首先, 週期性我承認係麻煩的, 但佢的週期性會稍長, 因為唔係單單由超載,歐三帶動, 而係整個中國的基建需求, 仲有十一五的國產化國策, 另一方面, 機械工程車的海外兢爭力已形成, 三一重工, 柳工, 龍工....等等的需求強大...

我唔覺得內部好混亂, 只係需要多少少時間, 重汽睇個勢係追唔上黎...

Red bababa said...

無錯,濰柴沒有汽車公司有咁大的週期性,原因是當需求減少時,汽車公司需要減價應變,但我相信濰柴減價的幅度會少很多,因他是獨家供應。
對於很多大行的報告,我認為大家最好少理為妙。睇睇對1133的需求預測就知他們都是肯估多,而且估錯多。
要信就信自己的分析,無信心就不應買入。

Unknown said...

以現在美國經濟而言,對偉易達會唔會不利呢?偉易達還值得投資嗎?

希望wing兄解答。

ronald said...

原本濰柴同重汽有爭拗, 事件對濰柴同重汽會唔會好大影響呢?


原是物語
娘最親

  內地大型柴油發動機生產商濰柴動力(2338)股價近期急跌,主因是摩根士丹利發表報告引述內地報章報道,濰柴與大股東兼最大客戶發生爭拗,導致盈利下跌,大摩一下子把濰柴目標價調低36%。我對這宗新聞有二個看法:一、本地分析員跟內地上市公司管理層關係疏離,消息不夠靈通,後知後覺;二、內地上市公司跟大股東的關係是一把雙刃劍,母子融洽時喜氣洋洋,惡劣時即反目成仇,小股東隨時無辜遭殃。

  本地分析員跟內地企業的關係,大都局限於聯絡負責投資者關係的公關公司,或者最接近管理層的分析員,或者有財務部高層的直線電話,但跟決策層的距離甚遠。他們較容易得到內地大型企業如聯想(992)、TCL(1070)的資訊,是因為這些企業處事高調,一舉一動為人注視。至於地方企業,就只靠在香港流通的內地財經傳媒報道,處於被動位置。

  原來,濰柴跟大股東兼單一最大客戶中國重汽的爭拗已存在一段時間,只是香港投資者懵然不知。內情誰是誰非不得而知,有說是重汽不滿濰柴產品質量不穩,密謀「飛起」濰柴;有說是濰柴不滿重汽咄咄逼人,一早已計劃減低對重汽的依賴。不爭事實是,濰柴年初收購另一汽車集團股份,部署彌補日後失去重汽生意的缺口。這場爭拗不是一時意氣之爭,而是存在已久的一場抗爭,但大摩當作突發新聞。不過,大摩遲知總算好過不知,其他分析員現在才如夢初醒。

  2004年濰柴上市的時候,保薦人必定把濰柴跟重汽的關係塑造成濰柴的優勢:有什比一個疼愛兒子的母親做自己最大客戶更幸福?保薦人必定解釋:過分依賴單一客戶的憂慮是無必要的,因為母親任何時間都會照顧兒子。

Wing said...

我正持有大量偉易達...咁你話值唔值得投資丫?

Ronld,

呢單野好耐架啦喎, 之後已經完全改變晒...

Jessica,

沽清386, 因為油價高, 下半季的盈利好轉差, 高通脹亦不利成品油改革, 我寧願換馬到其他股份。

harrison0825 said...

交大300近日連跌, 走勢好差, 點睇呢?
(我$17.2有少少貨)

Wing said...

300到左入貨區, 今日係低位入住一大注先。

Unknown said...

隻 300 走勢實在怪得很...

Kerry said...

應該係因為成交太少

harrison0825 said...

300的走勢真係幾差, 我都好後悔$17.2入左二手!

##HIDEME##