Saturday, November 24, 2007

信心

跌左一排, 如果你已經開始懷疑企業的前景, 懷疑基本因素, 由懷疑變為冇信心......咁你的基本分析及EQ 就未夠班啦....

股價下跌有大把因素, 硬要把下跌說成基本因素有問題, 是說不通的...

買股票係投資, 同做一門生意無分別, 如果你仍然能夠安心持有優質股, 對企業前景及基本因素有信心, 没有被股價下跌而影響到, 你的投資EQ已經很強! 一定會成為最後的羸家!

美國再減息的機會很大, 加上弱美元, 香港地產會十分利好! 美股的波音亦會唔錯....AIRBUS 就快要面對強大的價格兢爭力問題。香港的零售業會興旺, 但要小心租金上漲的問題。RMB 相對升得少, 機械設備無論係國內需求及出口帶動, 都會十分強勁, 而且只是處於長期上升週期的初期, 仍然大有可為。

前排有部份行業被炒過龍, 現在亦有股份被沽過龍.....小心分析及找出"價格錯配"的股份!

14 comments:

肥魚爸爸 said...

如果夠膽入市買貨又點計?

Anonymous said...

你買甚麼股票?

Wing said...

941, 16, 688, 2338, 300....都係果D, 只係信心唔會咁易動搖

Anonymous said...

我想問,六福定還是包浩斯好一點,IT和慕詩我就不會買,一隻太貴,一隻我不喜歡他們管理層...卓悅應該只是turnaround的股票...未來的盈利應該只能保持在2004年高峰期的水平,不會大增,另外奧思雖然高息,但是盈利好像不能支持到派息咁,雖則它在大陸的業務開始收成,我必須等一等,看看他們的業績才決定

Wing said...

當然係六褔, 品牌實力好強...

H2O 可以持續高息, 但唔夠穩陣...市值亦太細

harrison0825 said...

我想在跌市入一手1072或317, 你覺得哪一較好?
謝!

Wing said...

of course I perfer 1072...

isvzaen said...

wing兄有無諗過增持3968? 我有興趣現價入些少

Unknown said...

同意, wing 想加注 590. 因我好buy 佢個 franchise 的概念.
你有冇話佢 target price 係幾多 ?
我睇左幾份 report 係約 7.4, 你有冇 comment?

Wing said...

家下好多股抵買過六褔, 而且租金上漲的確係隱憂, 不過...就快出中期(12月中), 可以睇埋先...

Unknown said...

我開始狂找 profit margin 高的股.
#1888 積層板
#2388
#5
#3988
#14 (佢個 profit margin 係 244.36%, 我真係 r 晒頭, 但難得e 個時勢有隻股價 under 賬面值的股)

- E D 典睇 ?

村長 said...

2338真係插到呀媽都唔認得...少DEQ都唔掂.

Anonymous said...

建滔板的P/E較較小的線路板企業有50%-60%的溢價,和美維則相近,另外建滔板的業績可能倒退或低單位上升(由其附屬可得知),但其同業的小企則增長20%-50%。

所以建滔板的也許不太便宜。

14的PM高的原因主要是因為重估大樓的增值,其部分大樓尚在重建中,收入受影響,要過一兩年重建完成後,業務才真的會好起來。

under帳面值的股有好多,工業股大把,香港地產股都有,中資股就也許真是少,通常都是盈利不好的小紅企了。

Wing said...

你搵high profit margin 的方法有問題, 係咪高就好呢? 可唔可以維持呢? 會唔會太高而引入兢爭對手呢? 夠唔夠兢爭力呢?

大把問題去思考....

14 都唔算差, 但租金的升幅會滯後於樓價, 可以先買多土地儲備的地產發展商, 下一個週期再買收租股...

但如果你連分類都未掂, 就唔好諗啦...

工業股始終難於跑羸大市, 銀行股我無意見...

##HIDEME##