Wednesday, April 19, 2006

貼士樂園

前幾年, 我見過唔少所謂的投資網站, 只要個市一沉, 立即收檔

市旺的時候不知幾巴閉, 貼乜就升乜, 股神都唔夠佢勁

資金市確係令人莫名興奮, 但練唔到真功夫, 因為錯左你自己都唔知

我唔想呢度變成貼士樂園, 唔好信我, 亦唔好跟我, 你買左乜, 千萬唔好話我知...最好都唔好問我放左未...越多人跟我越驚!

但基本分析的討論, 無任歡迎!

5 comments:

Anonymous said...

現在真的開始是人人是股神!

Wing said...

只係開始...haha

做股神都要交學費, 學費最終由邊個收呢?

Anonymous said...

ha...睇邊個唔好彩!我今日見到銀行水機收市後都大把人襟!隻ipo大連又一日就爆孖展,市場情緒開始一面倒。

Anonymous said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

Anonymous said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

##HIDEME##