Wednesday, May 17, 2006

環新國際 (502)

呢隻股我兩年前已經有研究, 一值係我的Bad List

係問題股, 無論幾平幾賤, 幾多人叫買, 都唔好掂, 望都唔使望, 無謂浪費時間

《經濟通專訊》環新國際(0502)公布截至今年3月底止首季業績,純利1772﹒9
萬元,升2﹒87%,每股基本盈利1﹒85仙,每股攤薄盈利1﹒75仙,不派季度息。
  期內,營業額1﹒1億元,經營溢利2362萬元。(cy)

4 comments:

Anonymous said...

點解 Bad List?
佢業務簡單, 無負債, 現金流強勁, PE 低.
最衰係無派息. 我揾唔到任何理由Bad List.
你係唔係有消息?

Wing said...

明顯係老千股, 請細閱佢的業務及經營模式, 你會發覺佢只係一個中間人, 根本乜都唔做, 咁好賺應該會引黎好多兢爭對手...

疑點:
1)現金流強?! 咁點解從來都唔派息?!
2)點解仲要配股集資?!
3)點解咁好賺的生意要上市?!
4)股價咁低, 點解唔回購或私有化?!

請問你的投資年資?

Anonymous said...

五豐行都唔係自己養豬, 係做中間人, 唔通又係老千股? 環新GP 21%, 唔係特別好, 事實上亦有好多兢爭對手.

唔派息係唯一缺點, 不過亦唔代表佢 CASH FLOW 唔掂. 佢2006年結每股有成$0.3係 CASH. CASH 唔同商譽, 有就有, 無就無, 無得用會計手法, 除非你話佢同會計師夾埋明呃你.

至於你問點解咁好賺的生意要上市, 呢個問題真係問得非常之好. 全香港幾百間上市公司, 你一個問題就全部變晒做老千股.

最後, 我買股票個時香港仲係掛緊英國旗 !!

Wing said...

路遙知馬力, 日久見人心

你未中過招, 點會明白

就當我無point, 無謂爭論!

##HIDEME##