Saturday, April 14, 2007

雨潤食品 (1068)

我估計急跌的原因:

1) 趁好消息出貨, 獲利回套
2) CEO 辭任 (不明因素+沽貨)
3) 有效稅率低至1.1%

但預期07年PE 只是21倍,一D都唔貴...

中國質量新聞網

市場佔有率(双匯綜合性佔第一,雨潤低溫加工佔第一)

祝義才(食品安全)

PS* 龍工(3339)若再跌至$14左右, 會加碼, 基本因素強勁!

26 comments:

變幻原是永恒 said...

wing兄,

話時話你的資金似乎源源不絕咁^.^

Wing said...

係咩?!

資金管理係另一門學問...

變幻原是永恒 said...

只見你買, 唔見你賣咁劑. 果中有何學問, 教下我啦^_~

Wing said...

已經沽晒65, 303, 304, 148 啦!

資金的管理, 好個人喎, 冇得教架喎...

變幻原是永恒 said...

咁怪不得咁多cash大手買東機啦"^.^"
我的cash已經用盡咁劑, 到時可能要放多一手匯豐銀行......嗚.......

Wing said...

所以我從來唔會楂匯豐及宏利...

變幻原是永恒 said...

匯豐用來做龍門, 宏利用來做中鋒都可以架~. 衰極有個譜, 要知世事難料.

哪邊corp兄好似看的好淡, 跌到1.5萬點.....真係跌到咁就正啦了,等我放左匯豐及宏利換哂招行.

Wing said...

控制好中前場, 又何須龍門及中鋒...

一句講晒, 炒股唔炒市, 我一向唔多理指數的升跌

tee said...
This comment has been removed by the author.
Earnings Trader said...

I did not follow this stock. But turnover of 1068 only rises slightly.

Yajun said...

表面上雨润利润增长达到35%。
其实扣除融资收入和其他收入(负商誉和政府补贴),实际利润上涨只有5.49%. 营业额增长6%, 毛利增长13.6%。但是分销开支和行政开支都增长超过20%. 不觉得雨润的业绩可以支持超过20倍的市盈率,就算以20倍市盈率也只有7块不到。

Wing said...

核心盈利預測已經係單位數字, 業績係完全符合預的

以有品牌的食品股來講, 20倍PE 算係合理...

加上未來的增張, 9.0-10.0 的估值算合理

Larry Hung said...

希望先生有空能來我的BLOG看看,我希望你能給小弟一點意見~ 謝謝!

http://hk.myblog.yahoo.com/luckylarryhk

Wing said...

Hung,

請問同呢個http://hk.myblog.yahoo.com/stock-challenge
有咩分別?

已經係我個Reader度

TPT Jack said...

one more guess:
見到個announcement覺得好過預期﹐然後炒上﹐精明投資者趁高沽貨

Unknown said...

查實我未睇 wing 你個blog 前巳睇左佢業績
坦白講感覺上係有少少問題.
佢 sales 係好過往年的,
但扣扣下扣到最後eps係同往年一樣.
中間好多股東mud mud 物物我都睇唔明.(err.. 原因可能係我學藝都係未精 :p)

不過佢有內需的概念係度. 我會當佢係投資期, 所以唔急於沽住.
因佢剛張佢的業務轉型.

不過 ceo 走左, e 個我反而有少少驚.
:p 唔會玩 quite 空公款果龍野掛 ?

Earnings Trader said...

今天經濟日報:
1068主席說:[我們佔龍頭地位,豬肉價格上漲,我們可以加價,超市不接受可不向他們供貨,對我們的毛利率影響不大]

1068有這麼的bargin power嗎?

變幻原是永恒 said...

肯定無啦, 個主席吹水都唔經大腦. 食品目前還是戰國時代, 佢估自己係牛牛咩

Wing said...

Vincy,

有機會好似jack so 咁比主席炒都唔出奇, 但肯定唔會虧空, 因為控制權一向係主席, 祝氏手中

Antonio,

雨潤的產品, 市佔率第二, 有一定的議價能力, 至於是否成立, 要做research or 睇通晒佢d 財務報表先知

forever,

主席不知幾醒, 唔好咁話人...

變幻原是永恒 said...

今日隻2626戰況好激^.^ , 早知我遲兩日先至買啦. 呢3日都非常之大成交.

Wing said...

我一早入夠貨,5.0-5.1先會再考慮加少少...

Unknown said...

依個有 D 問題,竟然 2626 變成反影子概念...

Wing said...

最新消息係收購澳洲的礦產的交易受阻,系內重組需時比預計長

會等埋業績及鉬業的IPO,再作檢討

變幻原是永恒 said...

咁過份..我未中左招~~

Wing said...

長遠的發展未變,只係時間較預計推遲,基本因素未變

變幻原是永恒 said...

中銀呢個時候出報告, 都唔知有無古怪.

高盛4月11號出的報告
湖南有色(2626.HK):達到公允價值,股票評級降至持股觀望,維持目標價。

最新情況:自從高盛開始關注湖南有色(2626.HK,現價5.83港元,持股觀望評級),並且列入大膽買入名單以來,該股股價以及上漲35%,而同期內H指數數的漲幅為26.5%(在過去的12個月內該股股價上漲80.8%,而H指數數上漲46.2%)。該股4月10日收於5.83港元,相對於基於貼現現金流模型分析出的6.2港元的12個月目標價僅有6%的上漲空間。資產注入這一股價推動力將於半年後啟動,因此高盛將該股評級降至持股觀望,等待更好的買入時機。風險包括:全球宏觀經濟增長減速,或者小型銅礦的產能增加。

目前觀點:高盛仍然看好該股,因為其具有強勢的資產注入可能。第一,資產注入來源強勢。湖南省的國營企業系統內有充裕的有色金屬和礦場資產。高盛認為,省政府下決心將這些資產進行重群組並且注入湖南有色,該企業是湖南省內海外上市企業的標桿。最近彭博社的報導進一步指出,湖南有色的母公司即將獲得水口山鋅礦的控制權,該礦擁有的鋅精礦藏量至少相當於湖南有色黃沙坪鋅礦的儲量,大約3.5萬噸。商務部的報導指出衡陽市已經與湖南有色簽定戰略通訊協定,將其有色金屬資產進行重群組,其中包括川口鎢礦。第二,如果高盛考慮可能的資產注入,包括第四季度注入瑤崗仙鎢礦,貼現現金流為0.17港元;2008年注入杜達鉛鋅礦,貼現現金流為0.5港元;2007或2008年注入的水口山鋅礦,貼現現金流為0.5港元;以及可能於2007年底注入的澳洲Compass礦,貼現現金流為0.13港元,那麼“藍天效應”估值可能調高21%,相當於調高1.3港元至7.5港元。第三,時間的不確定性是近期市場的擔憂所在。將國營企業進行重群組是個漫長的過程,因為當地政府必須接管因應產生的社會負擔(過剩勞動力以及附屬設施,如學校和醫院)。目前正在申請破產的瑤崗仙鎢礦就是一個例子,該資產可能在半年以後注入。

##HIDEME##