Sunday, April 01, 2007

2007 Q2



加入東方電機(1072), 華晨(1114), 安瑞科(3899), 利信達(738)

華晨今年的業績唔會好, 但寶馬急於在中國擴產, 應該會有新的計劃, 華晨自從被仰融掏空後, 完氣大傷, 新CEO 上場後, 努力重組, 擴大出口及調整銷售, 已開始有署光, 歐洲及俄羅斯的出口已在進行, 加入此股有多少投機性.

安瑞科較為冷門, 亦正合我一向選股的習慣, 天然氣設備未來需求非常大, 而且設備正受惠十一五的政策支持, 未來3-4年的複式增張強勁, 目標價睇7.0

利信達經出售地產項目後, 資源可以更集中發展中國的零售業, 估值有望可以得以重估, 亦代替宜進利, 作為消費股, 而且百麗的IPO 都會受惠

東方電機, 不用多介紹....長期的支持者!

PS*本想加入江銅, 因見市場正為其進行重新估值, 但因同時持有湖南有色, 所以冇加入

4 comments:

Earnings Trader said...

Hi. This is first time I made a post in your blog. I think your blog is excellent. 到point, 冇mud廢話,easy to read.

I am also 3899 忠實fans. A stock with huge potential growth and medium-cheap valuation. $7 no problem!

Wing said...

Thanks!

我都聽過一D經驗較淺的人話睇唔明我寫乜...而且好短, 好亂!

亦唔適合一D 好有主見, 較有經驗的人, 因為我寫的野通常唔係佢地杯茶.

其實好多投資經驗想share, 但投資同人生都係一樣, 如果冇親身經歷過, 我講幾多, 幾有心機都係冇用...

所以最後都係要靠自己, 而且悟性好緊要...

Unknown said...

#3899 我有多一個看法,
因大陸正績極搵緊環保同可再生的燃料, 天然氣比其他燃料較為環保.
但有個問題係, 佢只做 for 天然氣的裝備而唔係真係供氣, 會否 benefit 唔到呀 ??

Wing said...

咁你大可以買供氣丫...

你唔係好明我的point喎...

##HIDEME##