Sunday, July 08, 2007

投資老生常談

1) 無招勝有招, 手中無劍, 心中有劍
2) 好的野, 一隻就夠
3) 揀股唔揀市
4) 90%人估錯市, 富人永遠只有5%

26 comments:

my 25 said...

Wing兄,想問下1072七月三日開完會後,好似唔見有新聞報導,來緊1072會有什麼動作,及收購的程序去到哪裡.
Thanks.

Wing said...

1072 有幾多散戶識? 係咪熱門股? 報導有冇市場價值?

官方的公佈係HKEX 有大會的投票結果, 0 票反對下獲通過。

之前我都POST 過管理層講的野, 8-10 月待國家有關機構最後審批, 年尾再收購東鍋餘下3成幾的股權。

我知的係咁多...

會計仔 said...

1072 既問題係一手太貴, 唔會係散户愛股

my 25 said...

只要係基金愛股咪得啦
不過,GIC繼續減持,今人擔心

Wing said...

令人擔心?! 一句就知你的功力...

my 25 said...

我都知我功力唔夠,所以要向您多多學習.
或者係我對1072冇您認識甘深,
我只係覺得如果GIC持續減持
睇供求因素,短期唔會大升
唔知甘睇,對不對

Wing said...

睇多D, 感受多D, 經驗累積多D, 我可以話呢D 減持的影響係好細好細...

卓天 said...

因自己功力好低^-^,想問一問。
你點樣計劃每一季既主題?
例如人人都睇A股H股既時候,你竟然睇香港地產股 ? 因你有次提到新地,我果時真係有d愕然。仲有 300, 1072 都令我非常佩服 ..

Wing said...

都係....睇多D, 感受多D, 經驗累積多D

Unknown said...

Brother Wing, what do you think of "無招勝有招, 手中無劍, 心中有劍"

Wing said...

"融會貫通","靈活多變","不拘小節"

卓天 said...

多問一句, 招行到左wing兄既目標價未 ?
你估半年盈利有無100%增長 ?

Wing said...

初步目標價24 係到左, 但要推上28-30 亦唔係咩冇可能的事...我暫時推高目標價至26

半年100% 應該冇可能...

變幻原是永恒 said...

已經到價啦~~~~~

Wing said...

沽唔沽我就冇意見...

Unknown said...

依排 D 股已經升到我好鬼驚...成街都係股神...心諗係唔係真係咁多大戶收貨...D c9 成日打上電台問中交建可唔可以入...真係痴線....如果係價值投資者其實係唔係應該沽貨...

卓天 said...

招行係我07年既重倉股,到左價反而唔係好知點算好 .. .. !!

Wing said...

如果係重倉, 最好分段減持一部份, 但如果本身都唔夠貨, 沽唔沽冇乜大分別...

Wheel said...

咁真係要扎多d馬,練好d基本功...

Wing said...

態度正確!

1) 基本功
2) 內功心法
3) 招式
4) 修為
5) 經驗

缺一不可!

變幻原是永恒 said...

我本身都未夠貨, 繼續持有

Wing said...

招行出通告利潤增張100%以上, 但我諗EPS 應該冇100% 增張咁勁!

Unknown said...

實在難以想像, 上o左市既銀行可以有 100% 利潤增長, 工行咁大隻都有 50% 增長. 銀行係百業之母, 係社會平均利潤指標, 生意係有賺有蝕, 咁即係o係大陸有 D 生意今年仲可以有幾倍利潤...

咁即係叫小弟所有優質股一股都唔可以減持...

變幻原是永恒 said...

Eric兄,

呢樣好久之前都同你講過. 我就唔去估大戶點做. 後市會點啦.

Wing said...

冇咁的增張又點支持廿幾倍以上的PE 及3,4 倍的P/B?

卓天 said...

隻招真係好誇..
學阿曹sir話..都係時候學吓浸泡泡浴..

##HIDEME##