Tuesday, June 12, 2007

政策風險的處理

同一日, 中糧(606)及神華(1088)同時面對媒體報導的政策風險。

在買入兩股前, 我已經意識到將會有政策風險, 媒體作出相關的報導, 我並不感到驚訝。

先講中糧, 其實現價(未跌前)已反映左部份的利淡因素, 集團的另一半業務是籽油及糧食相關的, 以SUM OF PARTS 作估值, $6.0 左右係完全合理價, 相對於食品, 乙醇及內需股, 更有所折讓。

可以加上PREMIUM 的部份包括業務的壟斷性, RMB 的升值利好, 市場上的稀有性....股價未盡反映

再睇番相關的政策風險, 大方向及基於策略性的考慮, 國家仍然會支持乙醇汽油的發展, 只是政策上引導由糧食轉為非糧食的提煉。長遠反而可以降低成本及分散原材料的風險,5.0-5.5 是趁壞消息入市的機會。

至於神華, 煤油項目亦是戰略性的重要項目, 無理由會叫停, 會被叫停的只會是盲目的重複建設, 而且煤油只係注資及收購中的其中一項, 但長遠睇, 本來預計煤炭需求可能會被調低...至少預計將來大量煤變油的因素已變得不切實際!

總括黎講, 國策...只要捉住最基本的因素去分析, 仍然係無問題的!

7 comments:

ip said...

Wing兄,

請問現價人棄我取比亞廸(1211), 明智嗎?

Wing said...

我都有考慮過, 但鴻海非善類, 應該唔容易應付...觀察中!

一支棒 said...
This comment has been removed by the author.
一支棒 said...

WING兄

睇606經此一役,如果真如你所料去到5蚊邊,想上返6蚊都好問下!

Wing said...

咁快就話"問"?!

路遙知馬力...

會計仔 said...

frankly speaking 506 is more attractive than 606, at least oil is rising quickly in mainland

會計仔 said...

無鬼聊又講下神華, 神華既環保問題係用機採煤之後地陷,同製衣廠鋼廠既污水空氣污染唔同.污水空氣污染之要解決以後的排放, 但地陷就唔係, 仲要解決埋之前n 年製造出來的問題, 所以environmental costs 係distort 既, 宜家既cost 會比long term average in future 多.

仲有佢係陝北、山西、內蒙三地, 交profits tax 只需交總部個省, 其他省真係食西北風, 最衰係佢又唔多請人, 只係用好多機械去採煤,我唔知佢總部係邊個省, 但其他兩省政府一定好唔妥佢, 今鋪打環保一定冇鬆章, 我個人唔相信會今個interim 搞掂.

不過好明顯我林既野唔係市場主流,market 係唔會理咁多的.

##HIDEME##