Tuesday, June 26, 2007

Starbucks (SBUX)



唔好誤會, 我並非轉戰美股, 我一向有留意A股及美股的, 只係咁啱近期美股多左令我關心的新聞...



Starbucks 由年初的36跌至25左右, 接近三年低位, 吸引力大增...理由相信不外乎增張放慢, 擔心Coffee Bean 的成本上漲及租金的問題, 但以Starbucks 超強的議價能力, 我唔相信會構成大問題。



這隻心儀已久的股票, 近期會密切留意....





從以上的Ratio 睇, 所有數據都下滑, 美國的方面的評是Starbucks 已經由增張型, 變為價值型...

增張型到價值型的陣痛

十年前的Starbucks, Trading range 係US$3.27-5.59, PE Range 高達37-64

5 comments:

Cory said...

Wing 兄, 估唔到你都有留意Starbucks.....
美股公司既全球佈局, 非中港兩地公司現時能夠比較......

阿爾伯特 said...

話時話,做到佢既全球規模,想繼續維持高增長,係有D難度。

07同08年既預期P/E大約係29倍同24倍(Price = US$25.88); 假設真係之後增長會放緩,估佢應該都值20倍P/E既。

穩陣D,US$20 - US$22先諗,唔駛急bor.....

Wing said...

US$20-22 絶對係好價, 等待中...

FOT said...

you could write a put option and pocket some put option premium first, if you feel like $20 to $22 is a good price.
Oct $22.5 put option closed at 0.35 last night.

Wing said...

Good idea! thx!

我未玩過option...但會考慮呢個策略!

##HIDEME##