Tuesday, February 14, 2006

Google

第一次買美股!

買左10 股GOOG, 終於跌到裂口支持位

仲有一個支持係300, 到時再買第二注!

我真係好鐘意GOOGLE....我會長楂!


<匯港通訊> 財經雜誌《巴隆氏》唱淡 Google,指 Google 將會面對微軟(4338)、雅虎
等對手越來越大的競爭壓力。

此外,Google 的廣告業務存在漏洞,讓客戶有機可乘詐騙 Google。若這些風險導致 Google
今年的營業收入較分析員的預測低20%,Google 的股價便有可能從上周五收市的362.61美元
下挫至188美元,下跌幅度達48%。

受消息影響,Google 股價昨晚下跌4.7%,收報345.7美元。

5 comments:

Villeo said...

點解你咁鍾意 GOOG?

Wing said...

我鐘意Google 的創意及活力, 所有野都係以人為本, 佢有能力令好多野變得更方便更實用...

Wing said...

One comment was deleted accidentally.

I buy US stock through KGI, can buy it online, quite good! 25 USD commission.

Villeo said...

I buy US stocks through 輝立, 0.4% or US$28 commission. 有 streaming 報價。

GOOG 的廣告好似係計 click 幾多次而唔係計 show 幾多次。真係咁好賺?唔係想 challenge,只係想討論o下。

Wing said...

一d 都唔好賺架, 我買google 唔係因為呢d 野...

我表達能力差....無謂亂講, 十年後自然有答案...

Google 的兢爭力超強, Microsoft 同Yahoo 絶對不是對手!

##HIDEME##