Wednesday, November 22, 2006

偉易達 (303)

業績太好,冒住比人炒的風險都要係度開blog..

業績簡介

三項主要的業務都錄得不俗的增張,唯一表現較差的係歐洲的無線電話業務(從新確1063的業績可知一二)。

之前已經寫左好多,我唔會再作分析。

下半年的業績通常會更好,全年股息回報可達15%

明日應該會以裂口$47-48左右高開,我會再加注,加注部份的目標價為$52-55,其餘仍然會作長線投資。

投資呢隻股的成功,証明自己係有能力以投資達到財務自由,基本及財務分析的重要性亦說明了一切,係時候慢慢享受呢份強勁業績...

前排臺週搵過我,我比左兩隻股386同303...雖然依家真係買乜升乜,通街股神,但我都覺得選得唔錯!

6 comments:

Anonymous said...

Wing, 勁呀,一周刊都搵你.. :)
我都入左533, 我預左佢悶,不過隻野真係幾好,有息派,最好是我可以安心呀。

Anonymous said...

恭喜你啦! 始終我會揀中交建為我既主菜, btw點解你地睇到咁多資料既?

Anonymous said...

I think wing is working in the investment banking....am i right?

Anonymous said...

can you talk more about your stock losses and your portfolio performance YTD please? more educational! thanks!

Anonymous said...

我都係你超級fans!
303我都認同你的points, 前已入了!
謝謝你多時的分享!

Wing said...

thx all~

##HIDEME##