Sunday, November 26, 2006

賺錢本能

最近一位命理大師和我老曹同時接受電台訪問,談及明年香港經濟展望。休息之時,佢話我老曹有「賺錢本能」(Profit
Instinct),唔知係咪真?我老曹木宰羊,只相信成功係三分天分、七分努力結果,只要平時多睇多想,便可訓練自己對市場敏感度,並擁有迅速作決定能­力。所謂賺錢本能,其實就係面對資訊之時作出迅速分析(snap
judgments),繼而作出快速決定(fast
decision-making),情況有如打網球,只要常打多練習,亦可訓練出回應對方發球本能,因此「賺錢本能」(如果有的話)並非先天,而係後天培訓­結果。呢次我老曹捕捉到黃金上升浪,其實係過去二十年努力觀察後成果;呢次捕捉到油價下跌浪,亦係五年努力學習分析石油市場結果。一如歌星,當踏上成功之路­光芒萬丈之前,可能係十年努力耕耘成果。冇付出何來收穫?我老曹唔否定先天因素,但後天努力往往更重要。睇法係你努力未必成功,但唔努力便一定唔成功。

1 comment:

TPT Jack said...

good! 迅速分析(snap judgments),繼而作出快速決定(fast decision-making)
but you should response quicker than the market do

##HIDEME##