Thursday, November 30, 2006

宜進利 (304)

另一隻愛股,應該就快公佈中期業績(通常十二月頭至十二月中)

長期睇好,堅定的核心投資

1) 有機會引入策略性股東
2) 07/08 貴價錶會擴充得好快,尤其與rolex的專賣店
3) 目前中價錶的銷售網好大,中產消費的受惠股
4) 基金未吸夠貨,未有太多基金持股過5%
5) 未正式被市場接納為內部消費的增張股
6) 請睇下佢連續五年的業績增張,好難得...同思捷(330)有得比

管理層簡介(年報)
高質素的管理層分析 (年報)


10 comments:

Anonymous said...

Wing :
睇左你個blog 都有一段日子...
初時是在港燦那兒click 入來的
多多指教...
好初步咁睇過"宜進利"...

你說"未被市場接納為內消增長股"
似乎不然
由年頭至今日..升了兩陪幾
由上年到依家...更升了四陪幾
似乎市場已抄起左它了

另外
PE 23.54
ROI 更只有 6.13 % ,低得很
負債高
和330比似乎差幾遠

我認同Top-Down 它是有市場,不知bottom-up 如何

wing兄為什麼那樣看好吧。。請指教

Wing said...

股價係升左, 我覺得係反映個增張

因為我最近對恆安(1044)做左d研究, 睇左一大批的分析報告, 好多時都要做sector analysis, 關於中國消費股, 冇一間大行有cover 佢係呢個sector, 平時你睇報紙or財經news, 一講起消費股, 通常都未諗起佢...

負債我唔覺得高, 另外, 我睇ROE多D

我寫bottom-up 的而且確係有d 問題, 我寫的時候係從管理層的質素出發, 其實bottom-up 應該應用係勁強的財務數據先o岩! 多謝remind!

我係睇緊佢2008-2010 之後會變成點...只要管理層的執行能力可以keep 住, 我唔介意較高的PE及較低的股息...有機會變成另一隻永恩(210)

同330比....係因為佢五年黎個增張都好穩定, 而且強勁, 實際上當然完全唔同, 唔可以直接比較

寫愛股真係會令人好唔理智, 你比我冷靜得多...

呢篇都算係劣作....見諒!

Anonymous said...

小妹最近才看閣下的文章,但覺得你很有自信心,分析股票時立場很堅定,佩服! 請問各大行報告係邊到可以取得? 本人可以access大學的database, 可取得部份,但不是全部,有冇其他途徑可得呢?要比錢也不緊要。 謝謝你的分析和意見。

Wing said...

多謝光臨!

都係訓練出黎的, 曾幾何時, 把持不定, 最終一無所獲!

我有信心, 因為我好清楚自己做緊乜, 條路行得o岩唔o岩, 我寫blog 完全係想用自己的知識及經驗改變身邊朋友對投資的諗法及改善生活!

分析只要係從基本因素出發, 好難出錯, 錯就錯係一個人冇立場, 冇知識, 冇分析, 冇策略及冇耐性!

我都想要大行的報告, 呢次因為有特別需要, 搵朋友幫手的...

曾經想搞個forum用黎收集各類投資報告, 不過我估行唔通, 亦冇時間去做...

Anonymous said...

wing,
謝回覆. keep住努力呀!

Anonymous said...

Wing
似乎個升幅大過增長都幾多
不過我也贊成好股可俾多d溢價

我冇跟開這股,也唔知它的管理層如何,不過幾有興趣睇多一點
唔知wing能否指教多一點它的管理如何好,
和其他令你鐘情佢的原因?

Anonymous said...

Any comment on #3389? LV also bought its stock?

Wing said...

管理層的質素要睇幾年先知....你睇李公子...我都唔知佢搞邊科!

304 的管理層於鐘錶業有十幾年經驗, 而且同瑞士大廠有很好的合作關係, 另外有三點可以看出好的地方:

1) 多年前收購一個瑞士的品牌, 整合得唔錯! 証明左管理層的實力.

2) CEPA 一開始就積極參與

3) 近年開拓中國的內銷市場時, 現金流的控制非常出色, 對未來的佈局及執行能力亦十分出色, 如果唔係, 冇可能做到五年保持咁好的增張

Wing said...

3389 太貴....已經失左先機, 股價完全係比LV 係市場買貨而扯高, 現金流唔夠304 好

小小錢...對LV 完全唔係一回事

其實LV 都有興趣入股304, 只係304管理層認為咁做反而會影响到其他公司的合作關係, 因此只會選零售及分銷商合作

Anonymous said...

Thanks, Wing!

##HIDEME##