Wednesday, November 22, 2006

回應

York:
Thx! 我會KEEP住寫gei, 其實近期的產量已經多左, 開始有d負荷唔到,睇我成日打錯野就知啦, 服左港燦一日可以寫多, 咁詳細的資料。

多謝你的恆安(1044)report, 我已經收集左十幾份啦, 有心!

對於華翔(1195), 我始終唔明點解仲係呢個價, 就算CB會被行使, 都應該係換股價附近走(好似係$1.17)

無名氏
要搵好書, 睇下港燦呢篇

無名氏2
關於Belle 條數, 我冇assume 25%用黎IPO, 因為我根本唔肯定BEST QUALITY 就係BELLE 的母公司, 只係好保守咁計下如果IPO 集資係佢市值一半的話會係點, 只係想有個約數....亦只係想POINT OUT, 相對佢個市值, 好似有D唔合理....(我成日都計錯數...見諒!)

Kylie
你都算係我的常客, 多謝支持, 533 未悶死你咩?! 我都快頂佢唔順啦...HAHA! 只係用黎收息only, 下年金利來的賣樓收益如果全數派息的話, 起碼十厘! 但要好有耐性囉, 一係就逄業績前一個月先買番都ok!

我係度邊做都唔重要啦, 唔好累到我比人炒好喎!=P

Cory
我都知bb 100 係好快, 但原來佢都有口啤...我對佢太大成見啦, 亦可能我太無知啦!

我知中交建會係你的主力, 不過唔係好明你會點部署...IPO 一定拎唔到多貨(OR你有計啦...), 開市追又貴, 又冇水位喎...

"點解我睇到咁多資料" <-- 唔明你指乜喎...

無明氏3
Sorry, 我係唔會post 自己個portfolio 同performance的!

跟到你就跟啦, 我亦都唔會comment 任何換馬, 買入, 沽出的意見!

開blog 時有一個組合, 你可以參考下。

2 comments:

Anonymous said...

i am your super fan ma..haah..your article is very easy to understand your points ...

Wing said...

that's great!

##HIDEME##