Sunday, December 10, 2006

飛達帽業 (1100)

本來係比市場先生的回應, 不如POST埋係度啦

我都o岩o岩開始留意此股

現金流健康, 中期的經營現金流13m升至45m, 應收賬亦無轉壞

上個星期我第一次去LIDS 買野, 我買左一頂KANGOL的帽, 四百幾, 都幾貴, 感覺上, 毛利率應該相當高! 店舖服務態度好, 貨品種類都算齊, 買完唔o岩可以換一次貨, 亦有會員制, 日後有九折, 整體感覺唔錯!

收購番禺的廠房應該係一項成功的收購, 因為KANGOL 跟LIDS 的業務可以產生協同效應, 可以帶動毛利率回升。

講番間公司, 我始終認為幾年前的Business model 較為可取, 雖然依賴OEM 業務, 但經營風險較細, 盈利穩定, 上年失去MLB 的專利影響都幾大, 而且零售業務的增加左經營的風險, 資本開資亦大, 我最不滿係SANRIO 的零售業務, 我認為係大陸係無利可圖, 因為翻版太勁啦, 連香港的Klam's 都要摺埋就知....

從炒賣的角度出發, 飛達亦是標準的奧運概念股, 一定會有可觀的升幅, 睇下呢排的3G股就知,一但有資金追捧, 可以長升長有!

現價便宜, 可以開始分段收集, 但近期資金緊拙, 可能要待07年重整投資組合時先可以入貨。

8 comments:

Anonymous said...

如果你見到顏寶玲女士,只准問佢一個問題,你會問乜?

我會問佢 "開鋪淨係賣帽,除左側田,你重預幾多人會幫襯 ?"。我估你會問佢 : "你唔怕 sanrio 店被老翻打殘嗎 ?"

我以前識得位街坊,其中一項職責是幫 Royal Sporting House (RSH) 同各商場大業主傾租約。佢曾同我講,就算係 RSH 咁有實力既體育用品零售網絡,面對業主,都好 "渣頸就命"。我真係好想知,齋賣帽,未計老翻頂爛市呢樣,可以嗎?

不過,而家市場資金咁充裕,見到佢 06 中期報告封面個頂奧運帽,唔理其他,買左至講。

Wing said...

你估o岩, 我一定會咁問佢! 我覺得完全唔make sense 囉, 又唔係本業, 又唔係特別賺錢, 經營風險又大!

其實佢點解唔搵側田做代言人呢?! 一個咁有實力的生招中牌, 諗得過丫....好過搞sanrio 啦!

可能其實顏女仕係sanrio 的fans!

當年我一見佢開sanrio立即沽貨, 仲要打落bad list, 睇少隻, 如果唔係奧運, 都未必會睇番佢!

Anonymous said...

其實帽業既毛利可以好高. 可以超過40%生產既毛利. 至於點解只做帽都可以生存, 我答唔到, 但訂單就係一路一路有....

Wing said...

做帽當然可以生存到, 而且利潤不俗, 港燦的意思係做零售只賣帽

我仍然比較喜歡以前的飛達多d

Anonymous said...

wing 兄, 
除左飛達之外,奧運概念股我覺得諗得過仲有李寧同永嘉, 邊隻係你watch list 之中呢?

Wing said...

兩隻都唔平, 好難買得落手

Wing said...

搞北京八達通的北京發展都可以考慮, 但佢d 業務唔係咁熟, 北控減持完, 升左一輪

Unknown said...

夢想列車已經開啟,快來趕上這班列車
90天免費網路創業在家工作試用!
http://sn.im/hyeandy
祝~天天都是有美好的一天˙快樂與您同在

##HIDEME##