Sunday, December 10, 2006

偉易達(303) - 回應

Albert:

多謝你先, 其實我只係認識每個sector的好少部份, 皮毛而且, 全靠睇報紙, 雜誌, 電視及反複思考及累積而黎。

1) v-tech 的技術唔算高, 但佢的economic scale 及優良的管理, 足以令佢成為室內無線電話的market leader (OEM).飛利蒲, 西門子...始終都要搵人去生產。

2) 降價係事實, 係風險之一, 亦係意料中事, 已經反映左係股價度, 我睇過下Leap-Frog 的review, 款就抄到好似, 但content就比較簡單, 而且口碑唔夠v-smile 好, 美國人買野, 求質而非求價.

3) 美國經濟放緩, 主要係因為樓市泡沫及貿赤的問題, v-tech 的室內無線電話, 都算係日常的每個家庭的必須品, v-smile 我亦唔覺對經濟的敏感度咁高...

講到design, 近排睇到萬威旗下OS的新電話, 款式都唔錯!但價錢應該好貴!(好似過千)

4 comments:

阿爾伯特 said...

股東回應,果然充足。

有同感,V-Tech(303)的產品通常比IDT(167)的O/S早一步,而Pricing亦較合理。

說到Economy of Scale,如果鴻海和Flextronics不加入"室內DECT電話"戰圈,理應不像大問題。君應見TPV(903)在鴻海建立"LCD Monitor Assembly Line"的rumour散佈後,股價下滑。

鴻海的CMMS One-Stop Business Model,正如利豐(494)的value-adding (Soft 3 Dollar) Supply-Chain Management一樣,似乎在Fragmented Market中漸漸吞併Small Players。即使其中一個手機子公司Foxconn (2038),巳足以成為恆指成份股。

Wing said...

我認為所有對303利淡的因素已經完全反映係股價度, 預期08, 09 年仍然可以維持每股5.0-5.5 的盈利, 以派息比率50-60%計, 約2.5-3.3, 5厘的股息率足以支持股價。

EMS 下年的生產力可以提升50%, 而IPTV亦開始附運, 歐洲業務在清理存貨後, 可望改善業績。

鴻海的兢爭力的確驚人, 亦有霸氣。

其實TPV的兢爭力都唔弱, 只係要時間去消化飛利蒲合拼後帶黎的重組及存貨問題, 鴻海只係初段打格價戰, 搶市佔率, 長遠未必可以維持, 畢竟行業的毛利率低。

我正密切留意PTV的動向, 雖然仲有下跌的可能, 但價值已開始浮現...

Wing said...

打錯字...係VOIP 先O岩, HAHA!

阿爾伯特 said...

"我認為所有對303利淡的因素已經完全反映係股價度, 預期08, 09 年仍然可以維持每股5.0-5.5 的盈利, 以派息比率50-60%計, 約2.5-3.3, 5厘的股息率足以支持股價。
" ----- 我喜歡這句,亦證明閣下是富經驗的投資者,並富有市場智慧。

只顧談論V-Tech(303),想不到巳被Account Boy"火燒後花園"....haha

我想匯控(5)亦與V-Tech相似,"US Business 利淡的因素已經反映係股價度"......得閒請助陣。(http://albertanalyst.blogspot.com)

TPV (903)亦是Interesting,現價其實已達過往預期P/E範圍之下限,如相信Philip's Business 可improve及achieve Synergy,不能否認有投資價值。

據我所知,Falling ASP 一直是LCD Display之行業趨勢,而Assembly商如TPV只不過是 Thin-Margin Maker,應不算太大問題。不過在現時不細的Market Share下,未來Growth Potential可能不大,或10%至15%左右吧。

##HIDEME##