Friday, December 01, 2006

中交建 (1800)

一名基金經理參與國際配售推介會時對本報說,中國交通負債率偏高問題需要關注。據招股書初稿的風險因素披露,截至2006年6月30日,中國交通的總借貸餘額達262.81億元,若貸款的實際利率上升0.5厘,每年的利息支出將增加1.31億元,期內的總借貸對總資產比率約為27.8%。文件又披露,中國交通的工程合約大多採用固定價格,公司因而要承擔原材料價格波動的風險。

3 comments:

Anonymous said...

原材料問題, 我反而唔驚, 因為佢有好強既bargaining power.

我覺得佢係報細左負債情況, 屬下公司既管理方面又確實出了不少問題, 典型大國企既特色, 唔排除隱瞞左好多野.

BOT project 會係解決負債既一招殺著, 有穩定既現金流先可以滿足不斷既短期資金需求.

市場氣氛, 中東王子既誠意, 公司本身業務既獨特性都支持到 IPO 既表現, 長線就比多小小時間.

Wing said...

我知你睇好!

我買佢, 唯一理由係夠大隻同短期的供求, 其餘的野, 我認為價值不大...

股價升唔升係一回事

公司係咪優質又係另一回事

Anonymous said...

我一直強調佢IPO 會好強, 唔代表佢真係優質呀下.

##HIDEME##