Thursday, December 14, 2006

宜進利 (304)



非常強勁的業績, 雖然期內經過配股集資, 攤薄盈利, EPS 仍然錄得大約3成的增張

營運出色, 經營溢利升幅大於營業額增張, 現金流同時強勁增張

管理層的執行能力進一步獲得確認!

貴價錶的Operating profit (OP)不算高, 只有9%, 因為Startup 成本高, 未來會慢慢自然提升, 銷售點的擴展速度令人滿意




中價錶的OP相當不俗, 達19%, 強大的銷售點, 正好捕捉中國未來十多廿年的中產消費增張(大陸的中產當然唔同香港)

旗下自有品牌Milus 仍然發展得唔錯, 加上穩定的美洲分銷業務(南美未來的增張或會有驚喜), 提供了建康及穩定的現金流給中國的零售業務。

業績報告的質素保持高水準, 不但提供現金流的資料, 亦清晰地表達各類業務的詳情, 管理層同時確認未來數年都會保持強的增張!

現價大約反映20倍的PE, PEG 仍然低於1, 未算貴, 不設目標價, 堅定持有, 與公司一起分享未來的成果!

現價或會稍作增持, 但冇必要同人搶貨, 都算係半冷門股, 通常都有一段頗長的平靜期給你機慢慢買, 因為太多人冇耐性, 見股價唔升就會沽貨, 每次急跌都可買入!

核心組合303, 304, 386 KEEP 住創新高, 感覺相當好!

18 comments:

Anonymous said...

but why the tax rate is only 5.7% vs 13.2 % of last period ??

Anonymous said...

How did you compare it with another similar watch seller #3389 ? Thanks your valuable comments !

Wing said...

SORRY, 兩條問題都唔熟, 只係盡力答!

我估係因為新的合營有稅務優惠。

3389 冇OEM, 集中做貴價錶的零售,批發及分銷, 財務唔夠304 健康, 現價太貴。

Anonymous said...

thks for feedback for the TAX issue !

nice to see that #304n keep expanding !

just some drawback upon IF:
* effect of EPS when tax rate rebound to normal level of 20% in long term (as China 's profit tax rate is high)
* co may issue more share to support the growth ( as existing equity cannot support a high growth rate in coming yr )

for sharing

Wing said...

Totally agree!

1) Tax rate issue can be cancelled out by the slow down of startup cost.

2) That's why I believe it will bring in a strategic investor in comming year to finance the rapid growth of retail business.

Anonymous said...

thks for detail breakdown !

refer to the interim report's notes (4):

find that interest income ('000) for current period is: 36,834
vs 12,779 of same period last yr.
So, up by 24,055 (or 2.38 c per share)

* this period EPS up 2.7 c
==> ? the improvement in profit is mainly due to interest income rather than fr. operation profit !

really not sure ?

for sharing !

Wing said...

其實我唔係太重視d 數字, 我重視公司的發展方向及增張動力

你講的數我會睇下, 但應該唔係投資的重點

可能有好多人唔認同, 但各人的方法唔同...

Wing said...

今年加左息, 應該係手持12億現金的利息收入, 詳情要等中期報告先睇到

Anonymous said...

'其實我唔係太重視d 數字, 我重視公司的發展方向及增張動力

你講的數我會睇下, 但應該唔係投資的重點

可能有好多人唔認同, 但各人的方法唔同...'

有時的確係咁, 我03年$0.4買入peace mark,之後識左一個peace mark做0既朋友,聽佢講左好多peace mark 盤數d古惑野(近年到今次interim 都有) 我聽完之後04年$1.5放晒,只係keep 住去睇, 點知長升長有
有時剩睇d死數反而會當局者迷, 做靚條數我諗間間公司都有. 發展前景先係重點, 公司有前景, 配股借錢無問題, 盤數自然會好睇, 股價就自然升

Anonymous said...

公司有前景 = 股價就自然升 ?

so SIMPLE ?

then , i.e. mean most H stock worth to buy ?

if the world is so simpel ==> everyone can make easy $ !

Wing said...

以前我都有睇過, 佢試過供股, 又配左幾次股, 低PE 的OEM 工業股, 冇特別的興趣。

直至有CEPA, 開始留意佢係大陸的發展, 到上年年尾, 中期業績後先開始買呢隻股。

果時股價大約2.X, 我見佢1.8-1.9 都有回購, 應該非常安全, 而且大陸的內銷好有潛力, 一路Keep 住買, 一路留意佢的發展, 更不斷推介給朋友, 但每次升完一個浪, d 人問我買唔買得過, 我都唔識答!(心諗...一早你唔買, 依家我點答你呢?!)

最搞笑係股價升到3.x 的時候, 有個blog 主竟然話係泡沫, 好多朋友都受唔住誘惑而沽貨, 就連VP 都沽埋一份...

可能真係泡沫啦...始終都唔平啦!

Wing said...

如果好似你講到咁SIMPLE, 咁EASY 就當然有問題!!

如果304 升到15 你話我沽唔沽?!

係呀, 所有人都可以賺EASY MONEY, 唔使打工架, 在乎你肯放幾多時間去研究, 夠唔夠膽去賺...

都係一句....NO FREE LUNCH IN THE WORLD!

Anonymous said...

我都想係咁easy, 依家時勢造成, 叫做比較有前景d公司都有得升
真係睇你夠唔夠膽去賺, 好似呢期抽新股咁, 阿公阿婆都有得執

可能我之前表達得唔好

啱啱揾左我peace mark個friend, 佢話呢一兩年對peace mark 好關鍵, 因為peace mark d廠已經見晒紅, 拖長d數唔找 (Interim 個AP都反映到d). retail 又係咁燒錢, 老板做廠起家, 唔識做retail, 得唔得真係god knows (廢話!). 佢仲話一兩年內又可能要集資, 一間名錶店一開就6,7千萬, 2年都未breakeven, 開20間條數叫我自己計, 總之high risk high return!

講開3389, 原來304好多retail 0既錶都佢做代理, 一般零售價65折供貨,而且數期好短, 所以佢係呢方面會比304有優勢, 股價比304有溢價除左100%內銷之外, 仲有呢d因素

Anonymous said...

其實我唔係太重視d 數字, 我重視公司的發展方向及增張動力
||
||
\/

我 also 重視公司的發展方向及增張動力 but MUST double check with d 數字 to paly safe !

if 公司的發展方向及增張動力 is good , why can not reflect in 數字 ?

Anonymous said...

其實我唔係太重視d 數字

> then why post so many 數字 here ?

Wing said...

我係用d 大數睇個big picutre, 唔係從d 細數度掘defeat

我唔知你有幾熟會計d 野, 我只係識少少, 但都明白d 數係唔可以信到足的

盈利信唔信得過, 可以做Quality of earning analysis, 但都係靠估。

真正有效稅率...我唔識計, 亦唔知佢準唔準

我係投資者, 唔係專業的核數師, 亦唔係會計師, 我post d 數係方便自己睇, 呢度係我的投資筆記, 唔係投資建議!

明白我想表達的人, 應該一睇就明, 唔明的死拗都冇用。

你可以話我自相矛盾, 但我一早講明, 各人的方唔同

點都好, 多謝你的意見

Anonymous said...

有關同期宣佈的"授出購股權"... 似是主要股東(梁&周)自己奬勵自己, 好像對其他股東没任何好處. 反而, 其他股東的股權會被分薄.

雖然他們請POLYU做了個研究說兩人underpaid, 但其實兩人為主要股東, 是公司成功的最大得益者, 根本無需要用Option來做incentive. 對嗎?

Wing said...

理論上可以咁講!

##HIDEME##