Wednesday, December 20, 2006

宜進利 (304) -- 新聞



新聞稿

7 comments:

TPT Jack said...

此股增長沒有問題,只是市場估值可上可落

Wing said...

還未充份估值, 甚至可以等到過份估值, 睇下隻永恩(210)...

Anonymous said...

From recent (15/12) HSBC analyst report, they raised the target price of 304 to 9.4.

Wing said...

It sounds great! Do you have the report or some highlight?

Wing said...

真係多謝晒你的資料!! 你的意見都好中肯, 好有參考價值, 尤其係我呢d 唔係做會計同核數的人。

我覺得ar 同ap 唔用'日子'真有點兒那個...

至於subsidary 變associate, 我就覺得係上市公司的慣用財技, 但果2億, 我會take in mind.

間audit 又真係太細, 我估個CFO 的權都好大下, 亦唔怪得佢份人工係最高的一個。

請問有冇美林的Report可以Share?

會計仔 said...

我都聽講過宜進利盤數好流的, 但詳情真係唔知。

Wing said...

你都咁講, 咁要比少少discount佢先得

##HIDEME##